VAPIANO - Gerçek Bir İtalyan Lezzeti

Şu an aklımdan geçiyor...

Kesinlikle Nişantaşı' nda ve VAPIANO' da olmalıyım :)

Ama çalışan bir insan olduğum için, aynı yakada bulunmama rağmen sadece minicik bir "1 saatim" olduğu için, Nişantaşı'na gidip gelmek, yemek yemek ve bunun keyfini sürmek sadece yorgunluk verici bir koşuşturmadan ibaret olacağı için, ve bu sebeplerle şu an aklımdan geçeni eyleme dönüştüremeyecğim için, dedim bari duygu ve düşüncelerimi bloğuma dökeyim, gitmiş kadar olayım:) Wellcome to Pollyanna' s world :))


Vapiano' yu zaten Suadiye Şubesi açıldığından beri seviyorum. Gidiyorum.
Leziz pizza, salata ve makarnalar...Yanında bir kadeh şarapla birlikte! Hatta birden fazla :)) Hmmmm enfes! Şu an tok olmama rağmen, içimden taşan bu keyif isteği de neyin nesi?

İçeri ilk girişte, size bir kart veriliyor. Aşçılar siparişinizi alırken bu kartı sisteme okutuyor ve siparişiniz kaydedilmiş oluyor, en sonunda çıkarken de kasada kartı veriyorsunuz, hesap ne kadarsa, ödeyip çıkıyorsunuz :)

Ortam da süper. Kırmızı deri koltuk mu istersiniz? Yoksa, ahşap yüksek sandalye ve masalarda oturmak mı? Gerçi sırtınızı koyacak yer olmayan o sandalyelerde ben rahat edemiyorum.

Zaten her zevke göre seçenek var. Nasıl isterseniz, oraya oturabilirsiniz.

Burada herşey gözünüzün önünde pişiriliyor. Makarnanızın sosuna, şekline bile siz karar veriyorsunuz, aşçılar pişiriyor:) Pizza siparişiniz için, elinize kumanda gibi bir alet veriyorlar, masanıza geçiyorsunuz. Pizza hazır olduğunda alet alarm veriyor ve gidip alıyorsunuz :)

Herşey şahane ve tıkır tıkır işliyor burada :) Lezzet deseniz on numara :) Ortam öyle, çalışanlar öyle:) E daha ne olsun!!

Yaklaşık 5 yıl önce Almanya merkezli olarak kurulan Vapiano’nun dünya çapında 30 şubesi bulunuyor. İstanbul'daki ilk şubesi Suadiye'de, ikincisi de Nişantaşı' nda.

Vapiano, "Hayatı hafife al, uzun yaşa" demekmiş!! ahaha harika, buna bayıldım zaten :) Burayı sevmem için işte bir neden daha :)

Zaten benden 5 notu alan ilk yer burası, o la la :))

Gerçek İtalyan lezzetleriyle buluşmak isterseniz ve tadına doyulmaz seçenek ve tatlarla midenizi şenlendirmeye niyetlenirseniz, burası tam size göre.

Afiyet olsun şimdiden!

Ambiyans: 5
Hizmet: 5
Lezzet: 5
Fiyat: 15 - 25 (Kişi başı )


Vapiano Nişantaşı
Adres: Harbiye Mah. Abdi İpekçi Cad. 61/A Şişli

Tel: 0212 240 7219



Related Posts with Thumbnails

2 yorum:

chinerose''un günlüğü-- ordan burdan şurdan dedi ki...

yelda suan karnım da ac burda olsak berbarer makarna ve sarap ıcsek yaw okuyunca hayal ettım vallahı buarada gülcin ben:)

Tılsım dedi ki...

ah keşkem ah keşkem diyebiliyorum sadece :))

Yorum Gönder

 
baglantilar.net oyunlar Zirve100 Site istatistikleri
Zirve100 Toplist