Herşeyden Biraz

Yüz temizleme jelim bitti.
Nemlendiricimin bitmesine çok az kaldı.
Göz kremim de bitmek üzere, ama neyse ki ondan stokta mevcut :)
Toniğim var, ona da ihtiyaç yok şu an.

Hal böyleykeeennnnn,

Başlayayım anlatmaya :)

Zaten hiç birşey ihtiyaç halinde alınmaz ki. Ya da sadece ihtiyaç olan şey alınmakla kalmaz. Hep daha çok, hep daha çok alınır :)

Efendim, geçenlerde arkadaşıma elbise bakmak vesilesi ile CEVAHİR'e gittik. Heryeri talan ettik ne var ne yoksa. Ayaklarımıza gerçekten o "kara su" denen şeyden inmiştir :) Bir de güya en az topuklumu giydim rahat ederim diye.Nerdeee? Hak getire! Arkadaşım akıllılık yaparak yanına babetini almış, ayakları ağrıyınca hop çıkarıp giydi bir güzel :) Allkışşş:)

Neyse, pek güzel şeyler var vallahi. Özellikle DEBENHAMS'a bakalım dedik önce. Daha önce (ama bayağ önce) gittiğimde daha fazla model vardı gibi geldi bana ama gene de vardı birşeyler. Beğendiğimiz elbiselerin arkadaşıma göre bedeni yoktu, bir tanesini beğendik (resimdeki), arkadaşım biraz daha bakalım dedi. Daha sonra başka yerlere bakmaktan vs. vakit kalmadı bir daha geri dönmeye. Alamadık bunu nihayetinde.
Bir sürü mağazaya girdik çıktık. Sonunda MANGO'dan çiçekli, dar model, degaje bir elbise aldık.

YKM'nin önünde stand kurmuşlar. %50 indirimle parfümler, cilt bakım setleri, kremler vs. var.
Hemen baktık ne var ne yok diye. Kaçar mı zaten ? :) Parfümler evet çok ucuz. 39 TL' ye Burberry Weekend alabilirsiniz. Biz almadık o ayrı :) Çünkü 30 ml fiyatı bu. Gerek yok iki gün sonra bitecek şeye 40 TL vermeye. Tercih meselesi. Ha belki birkaç sevdiğiniz parfümün 30' luklarını alabilirsiniz bir güzel. Evet, bunu yapabilirdim mesela ama o an aklıma gelmedi! :)))

Oluyor arada böyle :)

Velhasıl, bakındık durduk hepsine. BIOTHERM'in cilt bakım seti vardı, kofre şeklinde. İçinde yüz temizleme jeli (aslında jel gibi de değil, peeling'lerin daha yumuşak kıvamda olanı gibi bişey - açıklamasında hydra-mineral cleanser toning mousse yazıyor), tonik ve nemlendirici var. Fiyatı 87 TL. Süper fiyat böyle bir kofre için. Normalde bir tanesini almaya kalksanız en az 70-80 TL. Hemen aldık tabii:)

Daha sonra düşündüm ve yüz temizleme jelini göz makyajımı temizlemek için kullanmak istemedim çünkü gözlerim hassas. Ayrı bir temizleme ürünü almak için girdim bir eczaneye. Aklımda vardı birkaç alternatif. Ama NEUTROGENA'nın yeni çıkan yağsız, hassas gözler için olan ve waterproof maskaraları bile çıkarabilen ürününü denemeye karar verdim. Eczaneler her zaman daha pahalı olduğu için ben 17.90 TL ye aldım. Ama aynı ürünü Watsons'da 15.90 TL'ye gördüm.

Ürün güzel. Ben göz makyajından vazgeçemediğim için, temizlemesi hep dert olmuştur. Şöyle bir hamlede bütün göz makyajını temizleyen, kalıntı bırakmayan bir ürün bulmak hep zordur. Hatta nerdeyse yoktur :) Bu üründen bu açıdan memnun kaldım, sadece gözünüzün içine biraz kaçtı mı hakkaten fena yakıyor diyebilirim :) Silerken gözlerinizi sıkı sıkı kapamalısınız ki ürün içeri sızmasın :) Yoksa tavsiye ediyorum.

BIOTHERM setimden de elbette memnun kaldım. Zaten daha önce de kullanmıştım.

İşte böyle :)


Related Posts with Thumbnails

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
baglantilar.net oyunlar Zirve100 Site istatistikleri
Zirve100 Toplist