Nihayet! HOW I MET YOUR MOTHER!

Ben bu diziyi niye seyretmedim daha önce ? Niçin bugüne kadar bekledim? Basiretim mi bağlandı acaba? Hep duyduğum, bildiğim bir dizi tabii ki ama hiç “hadi şunu bir seyrediyim” demedim. Ne diyim artık? En iyisi, “zararın neresinden dönülse kardır” diyim, “geç olsun güç olmasın” diyim, “olan olmuş önümüze bakalım” diyim :)

Yaşasın TED, BARNEY, MARSHALL , LILLY ve ROBIN, hatta taksici de :)


Ama en çok ve illa ki Marshall, acayip kanım kaynadı, çok komik:)

Hepsi öyle gerçi. Ben onlara isimler bile taktım,

“Suit Up” Barney
“Aşık oldum” Ted
“Casual” Robin
“Adamımın nişanlısı” tatlı Lilly
“Adamım” Marshall

Kaç sezondur benim gibi bir hataya düşenler mevcutsa ve hala bu hatayı yapmaya devam ediyorlarsa, BENİ DİNLEYİN VE BU DİZİYİ İZLEYİN ! KEYİFLENİN!

Terapiye mi ihtiyacınız var? Neşelenmeye? Gülmeye? Kendinizi yalnız mı hissettiniz? Birilerine ihtiyaç duydunuz da yanınızda bulamadınız belki de? Hadi HOW I MET YOUR MOTHER indirin ve 20 dakika boyunca uzaklaşın şu hayat karmaşasından Jinanın bir anda bir sürü tatlı ve komik insan yerleşmiş olacak evinizin içine ve size neşe ve kahkaha getirecek :)

İnsanoğlunun, dramlı, melodramlı, acıklı, ağlamaklı, dokunaklı, bitmek tükenmek bilmeyen kargacık burgacık dizilerden çok, böyle güleç yüzlü dizilere ihtiyacı var!

İyi seyirler!
Related Posts with Thumbnails

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
baglantilar.net oyunlar Zirve100 Site istatistikleri
Zirve100 Toplist