İNTİBA ET LOKANTASI

Cuma akşamı iş çıkışı nişanlımın işyerine gittim. Zaten o gün izinli olduğum için özellikle böyle bir planı devreye soktuk çünkü normalde işyerimden oraya ulaşmam imkansız olurdu herhalde o trafikte Cuma Cuma.Taa Gayrettepe'den Kavacık'a yani.
Ne zamandır bana iştahla öğle yemeklerine gittikleri biyerden bahsediyordu. Döneri süpermiş:) Oraya gidecektik. Program buydu aslında...

Ama ben biraz süse düşkün,özenli ve bakımlı biri olduğum için (aslında hiç de abartılı değil) siyah, normal, dümdüz bir elbise, altına fileli çorap, altıma da dümdüz kumaştan siyah bir bot giymiştim.Görünürde aslında hiiiççç bişi yoktu iddaalı veya göze batan.Ama nişanlımın tepkisine kadar ben böle sanıyormuşum meğer :))) çünkü dönerciye böle gelinirmiymiş, bu çoraplar neymiş vs gibi yorumlardan sonra dönerci planımız suya düştü otomatik olarak :)))))
Neyseeeeeeeee, sonuç: bu vesileyle daha önceden bilmediğim, ama görünce " aa bak burası güzele benziyor gidelim mi?" tepkim ve teklifime olumlu cevap geldi, zaten giyimim de buraya uygundu:) ve kendimizi İNTİBA ET LOKANTASI'nda bulduk en nihayetinde!
Valla ben pek beğendim.Gerek yediğim iskender, gerek personelin ilgisi alakası, servis anlayışı gayet memnun ayrılmamı sağladı ordan.
Zaten lokantanın tam bitişiğinde kendi kasapları var. Etleri de ordan yani,süper:)
Ete dair herşey mevcut zaten burada. Çok lezzetli ama..
Fiyatlar da oldukça makul.
Gerçi kahve orta yerine pek şekerli gelmişti ama neyse :)
Ulaşım olarak ben tecrübe ettiğim için, Kavacık'a özellikle Cuma akşamları 18:00-20:00 arası uğramayın derim arabanızla.Çünkü tam bir çile ortamı, trafiğin ve dolayısıyla sinirlerinizin tavan yaptığı saat dilimi, ben söliyim de :))
İntiba'nın kış bahçesi de var. Biz gittiğimizde hava serindi ve yamur başlamıştı bu nedenle içerde oturduk ama dışarda da keyifle oturulabilecek yeri var. Yazın güzel olur kanımca.
Siz yolunuz düşerse buraya bir uğrayın, en azından aklınızda bulunsun derim.
Kartal'da da şubesi varmış..

Ambiyans : 3

Hizmet : 4

Lezzet : 4

Fiyat: 20 - 30 TL (kişi başı)


Rüzgarlıbahçe Mah. Cumhuriyet Cad. No:37/A Kavacık / İSTANBUL
kavacik@intiba.com.trTel: 0216 331 41 05 (pbx)
Related Posts with Thumbnails

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
baglantilar.net oyunlar Zirve100 Site istatistikleri
Zirve100 Toplist